Από το http://www.energypress.gr/portal/
Τα πρώτα αποτελέσματα της προσπάθειας επαναπροσέλκυσης πελατών που είχε χάσει στο παρελθόν έχει ήδη η ΔΕΗ στους εμπορικούς καταναλωτές, τη στιγμή ωστόσο που χάνει πελάτες από την κατηγορία των οικιακών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στους εμπορικούς καταναλωτές χαμηλής τάσης περιορίζεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, στο όριο του μηδενισμού, ο ρυθμός απώλειας «μετρητών», στους εμπορικούς μέσης τάσης επιστρέφουν περισσότεροι πελάτες από όσους αποχωρούν, ενώ στους οικιακούς υπάρχει μια σταθερή τάση φυγής, η οποία έχει ενισχυθεί μετά τις διαφημιστικές καμπάνιες τις οποίες πραγματοποίησαν οι δύο μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες (Energa και Hellas Power). «Είναι μια φυσιολογική εξέλιξη που την αναμέναμε μετά την αναδιάρθρωση των τιμολογίων» υποστηρίζει αρμόδιο στέλεχος της ΔΕΗ, το οποίο προβλέπει ωστόσο ότι τα πράγματα θα μπούνε σε νέα βάση το 2012 όταν υπάρξουν οι νέες αλλαγές στα τιμολόγια.
Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη πρόγραμμα προσωπικής επίσκεψης των στελεχών της ΔΕΗ (από τον ίδιο τον Γενικό Διευθυντή κ. Καραλάζο έως τους προϊσταμένους των καταστημάτων) σε μεγάλους και μικρότερους πελάτες, προκειμένου, αφενός μεν να αποκτήσει «πρόσωπο» η επιχείρηση απέναντι στους πελάτες της, αφετέρου δε να δοθεί η δυνατότητα ανάλυσης των τιμολογίων έναντι του ανταγωνισμού.
Όσον αφορά τους μεγάλους βιομηχανικούς πελάτες υψηλής τάσης, η ΔΕΗ ετοιμάζει την περίοδο αυτή την πρότασή της για σταθερό τιμολόγιο για ολόκληρο το 2012.
Τα πρώτα αποτελέσματα της προσπάθειας επαναπροσέλκυσης πελατών που είχε χάσει στο παρελθόν έχει ήδη η ΔΕΗ στους εμπορικούς καταναλωτές, τη στιγμή ωστόσο που χάνει πελάτες από την κατηγορία των οικιακών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στους εμπορικούς καταναλωτές χαμηλής τάσης περιορίζεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, στο όριο του μηδενισμού, ο ρυθμός απώλειας «μετρητών», στους εμπορικούς μέσης τάσης επιστρέφουν περισσότεροι πελάτες από όσους αποχωρούν, ενώ στους οικιακούς υπάρχει μια σταθερή τάση φυγής, η οποία έχει ενισχυθεί μετά τις διαφημιστικές καμπάνιες τις οποίες πραγματοποίησαν οι δύο μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες (Energa και Hellas Power). «Είναι μια φυσιολογική εξέλιξη που την αναμέναμε μετά την αναδιάρθρωση των τιμολογίων» υποστηρίζει αρμόδιο στέλεχος της ΔΕΗ, το οποίο προβλέπει ωστόσο ότι τα πράγματα θα μπούνε σε νέα βάση το 2012 όταν υπάρξουν οι νέες αλλαγές στα τιμολόγια.
Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη πρόγραμμα προσωπικής επίσκεψης των στελεχών της ΔΕΗ (από τον ίδιο τον Γενικό Διευθυντή κ. Καραλάζο έως τους προϊσταμένους των καταστημάτων) σε μεγάλους και μικρότερους πελάτες, προκειμένου, αφενός μεν να αποκτήσει «πρόσωπο» η επιχείρηση απέναντι στους πελάτες της, αφετέρου δε να δοθεί η δυνατότητα ανάλυσης των τιμολογίων έναντι του ανταγωνισμού.
Όσον αφορά τους μεγάλους βιομηχανικούς πελάτες υψηλής τάσης, η ΔΕΗ ετοιμάζει την περίοδο αυτή την πρότασή της για σταθερό τιμολόγιο για ολόκληρο το 2012.
Αναμένει προς τούτο να καταρτιστεί ο προϋπολογισμός της επιχείρησης, να διαμορφωθεί το τελικό μισθολογικό κόστος και εν γένει οι παράμετροι που καθορίζουν το κόστος παραγωγής του ρεύματος. Η αρχική πρόταση της ΔΕΗ για την εφαρμογή συντελεστή προσαρμογής και σύνδεση των τιμολογίων της υψηλής τάσης με την οριακή τιμή του συστήματος, έκανε τους μεγάλους πελάτες να καταθεσουν αντιπρόταση προς τη ΔΕΗ για την εφαρμογή σταθερών τιμολογίων για μια μεταβατική περίοδο μέχρι το τέλος του 2012, κατά την οποία ζητήθηκε να μην υπάρχει σύνδεση με τις τιμές στην Ημερήσια Αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου