Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Εχθρός δεν είναι ο …συνάδελφος!!!

Μηχανισμοί προπαγάνδας, μηχανισμοί παραπλάνησης κοινής γνώμης, μηχανισμοί, μηχανισμοί, μηχανισμοί…
Έχουν βγει όλοι στην πιάτσα και κάνουν την δουλειά τους, θα έλεγα με σχετική επιτυχία.
Το ερώτημα, στο τέλος της ημέρας, είναι: θα παρασυρθούμε, θα το φάμε το παραμύθι τους, θα παίξουμε στο παιχνίδι που θέλουν να μας επιβάλλουν;
Και εξηγούμε.
Τι κάνουν οι κρατικοί και παρακρατικοί μηχανισμοί;
Λένε σε εμένα, το δημόσιο υπάλληλο, ότι για όλα αυτά τα κακά που σου συμβαίνουν, ότι δηλαδή, για τις μειώσεις των αποδοχών σου, για την αύξηση των χρόνων συνταξιοδότησης, για τους φόρους και όλα τα άλλα δεινά που καλείσαι να πληρώσεις, φταίνε κάποιοι άλλοι υπάλληλοι –που θα μπορούσες να είσαι και εσύ ένας απ αυτούς-, οι οποίοι πληρώνονται καλύτερα από εσένα, παίρνουν παχυλούς μισθούς ή παίρνουν περισσότερους μισθούς και έχουν δημιουργήσει το πρόβλημα του δημόσιου τομέα.
Εγώ τι κάνω; Εξοργίζομαι και τα βάζω ή βρίζω, το συνάδελφο που μπορεί να αμείβεται καλύτερα από εμένα, να έχει καλύτερη ασφάλεια και παροχές.
Αυτό είναι όμως το πρόβλημά μου, ο συνάδελφος; Σαφώς όχι.
Οι μηχανισμοί όμως με έχουν βάλει στο τρυπάκι, ότι φταίει ο συνάδελφος. Έτσι έχουν πετάξει το μπαλάκι από πάνω τους, εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας και παίζουμε το παιχνίδι τους.
Λες και δεν είναι οι ίδιοι που έκαναν τη μοιρασιά. Ποιός θα πάρει τί και πόσα.
Δεν είναι εχθρός μου, ο συνάδελφος.
Δε θέλω να μειωθούν οι αποδοχές του συναδέλφου, όποιες κι αν είναι αυτές.
Θέλω να αυξηθούν και οι δικές μου αναλογικά. Αυτό είναι το ζητούμενο.
Και το κράτος να πάρει αυτά που πρέπει από εκείνους που τα έχουν και δεν τα δίνουν, όπως οφείλουν.
Εννοώ φυσικά αυτά που τους αναλογούν. Να τα πάρουν από αυτούς που κερδίζουν μόνο, στην δική μου πλάτη και του συναδέλφου. Να αποδίδουν τους φόρους τους, να πληρώνουν τα ταμεία τους.
Αυτούς πρέπει να κυνηγήσετε κύριοι μηχανισμοί, όχι εμένα και το συνάδελφο δημόσιο υπάλληλο. Οι μεγάλοι μας βλέπουν και γελούν. Στην υγειά των κορόιδων λένε όταν εμείς χτυπιόμαστε μεταξύ μας.
Σας έχουμε πάρει χαμπάρι όμως και αυτή τη φορά εγώ και ο συνάδελφος θα είμαστε μαζί.
ΠΗΓΗ: www.antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...