Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Η δύναμη του διαδικτύου για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων

Παρουσίαση του Βοηθού Διευθυντή Επικοινωνίας Π.Κουβαλάκη στην Ημερίδα του ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ

Θα σας κάνω μια σύντομη παρουσίαση του ανανεωμένου εταιρικού μας κόμβου, ο οποίος είναι επικεντρωμένος στον πελάτη και στην όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή του.
Το διαδίκτυο είναι πλέον σήμερα ένα πανίσχυρο μέσον επικοινωνίας.
Είναι ένα μέσον για την ανάπτυξη και εμπορικών δραστηριοτήτων και για πληροφόρηση και για άμεση εξυπηρέτηση των πελατών.
Προσπαθήσαμε ν' αξιοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα δίνοντας πελατοκεντρικό προσανατολισμό πλέον.
Βλέπουμε ότι βγάλαμε τα θέματα των πελατών, την εξυπηρέτηση των πελατών σε πρώτο πλάνο.
Ήδη από την πρώτη σελίδα έχουμε τους πελάτες μας ανά κατηγορία, τους οικιακούς, τους επαγγελματίες, τη βιοτεχνία και τη βιομηχανία και τις άλλες δραστηριότητες, οπότε ο κάθε επισκέπτης του κόμβου μπορεί κατευθείαν να μπει από την πρώτη σελίδα και να πάρει την πληροφορία ή την εξυπηρέτηση που χρειάζεται.
Αν μπούμε, για παράδειγμα, στο σπίτι βλέπουμε ότι θέλει να κάνει μια αίτηση για αρχική ηλεκτροδότηση. Θα μπει εκεί και θα ενημερωθεί, αν πρόκειται για διαμέρισμα, για μονοκατοικία ή πολυκατοικία.
Ας μπούμε στο διαμέρισμα.
Γράφουμε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και επίσης η αίτηση ηλεκτροδότησης, η υπεύθυνη δήλωση του εγκαταστάτη είναι μέσα, αν πατήσουμε την αίτηση ηλεκτροδότησης θα την πάρουμε και με αυτόν τον τρόπο προμηθεύεται την αίτηση ηλεκτροδότησης ο πελάτης και πηγαίνει έτοιμος μαζί με τη συμπληρωμένη δήλωση εγκαταστάτη, πηγαίνει πληροφορημένος και ενημερωμένος με τα κατάλληλα δικαιολογητικά στο κατάστημα της ΔΕΗ για να εξυπηρετηθεί.
Γλιτώνουμε τουλάχιστον έτσι μία επίσκεψη.
Το ίδιο ισχύει και για όλες τις άλλες κατηγορίες.
Επίσης, αν πάμε ξανά πίσω στο σπίτι και πιο πίσω, σε περίπτωση αλλαγής κατοικίας, έχουμε ξανά τα δικαιολογητικά που χρειάζονται και εδώ μπορεί να βρει όλη την πληροφόρηση και όλα τα έντυπα που προορίζονται για τον πελάτη και για την εξυπηρέτησή του.
Πάμε πίσω.

Έχουμε τα τιμολόγια, τη χρέωση που κάνουμε στην οικιακή ενέργεια και επίσης στο αριστερό μενού μπορεί να βρει ο πελάτης συγκεντρωμένα όλα τα έντυπά μας που απευθύνονται σε αυτόν.
Ας πατήσουμε την πρώτη επιλογή «έντυπα για πελάτες» και μπορεί πλέον ηλεκτρονικά να τα παραλάβει και να τα συμπληρώσει.
Αυτό εξυπηρετεί και τους συναδέλφους στα καταστήματα εμπορίας που μπορούν να τυπώνουν και αυτοί, ελλείψει των αιτήσεών τους και των συμβολαίων και όλου του έντυπου αυτού υλικού και να τα χρησιμοποιούν και να τα δίνουν προς τους πελάτες μας.
Ανεβαίνουμε λίγο πιο πάνω.
Έχουμε πληροφορίες για τους τρόπους εξόφλησης του λογαριασμού.
Επεξηγούμε το έντυπο του λογαριασμού, το τι χρεώνει η εταιρία, τι παίρνουν οι τρίτοι και όλη την πρόσθετη πληροφόρηση.
Έχουμε έτοιμες συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις για πελάτες, το δίκτυο των καταστημάτων μας σε όλη την επικράτεια, συμβουλές για ορθολογική χρήση ενέργειας, τα συγκεντρωτικά τιμολόγια και οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες αφορούν τους πελάτες μας.
Επίσης μια νέα υπηρεσία που παρέχουμε, είναι οι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος.
Είναι μια εφαρμογή που έγινε σε συνεργασία και με τη Διεύθυνση Δικτύου και τη Διεύθυνση Πληροφορικής.
Μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να μπει στον Νομό και στον Δήμο στον οποίο διαμένει ή είναι η επιχείρηση του, ασκεί την δραστηριότητά του την επιχειρηματική και να ενημερωθεί αν στο προσεχές διάστημα υπάρχουν προγραμματισμένες διακοπές στην περιοχή του.
Οι προγραμματισμένες διακοπές καταχωρούνται τουλάχιστον 48 ώρες πριν την πραγματοποίησή τους και σε ένα διάστημα τεσσάρων, πέντε, έξι, ίσως και παραπάνω ημερών μπροστά, οπότε σε πολλές περιπτώσεις είναι αναγκαίο να χρησιμοποιήσει την πληροφορία αυτή για τον προγραμματισμό των εργασιών του.
Επίσης το καινούργιο site, πέραν των τριών αυτών καινούργιων πραγμάτων που είπαμε προηγουμένως, έχει πληροφόρηση για ΑΜΕΑ, είναι ένα ηχητικό αρχείο, όπου προορίζεται για τυφλούς.
Μπορούν να ενημερωθούν με ένα ηχητικό αρχείο στα βασικά, δηλαδή τι χρειάζεται για να ηλεκτροδοτηθούν, να αλλάξουν στέγη ή να πληρώσουν, τους τρόπους πληρωμής των λογαριασμών τους.
Και βέβαια αναφέρεται ότι και στα καταστήματά μας τα ΑΜΕΑ εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.
Μια άλλη καινοτόμος υπηρεσία η οποία πιλοτικά θ' αρχίσει να ισχύει στις επόμενες ημέρες, είναι η καταχώρηση ενδείξεων μετρητή, όπου εκεί μπορεί ο καθένας να δίνει την ένδειξη του μετρητή του και έτσι ο λογαριασμός «έναντι» πλέον να μην υπάρχει για τον ενδιαφερόμενο και να βγαίνει εκκαθαριστικός.
Αυτή η εφαρμογή της Διεύθυνσης Δικτύου θα λειτουργήσει πιλοτικά στις επόμενες μέρες στους νομούς Μαγνησίας και Λέσβου, πιλοτικά, με την προοπτική να επεκταθεί σε ολόκληρη την επικράτεια.
Επίσης δίνουμε έμφαση στο περιβάλλον με ειδήσεις περιβαλλοντικές, με συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας.
Αν πατήσουμε το «Μάθετε περισσότερα, εξοικονόμηση ενέργειας».
Κατανάλωση οικιακών συσκευών. Έχουμε όλες τις οικιακές συσκευές, τους λαμπτήρες, ας διαλέξουμε.
Δίνουμε κάποιες συμβουλές για την ορθή χρήση της συσκευής, την κατανάλωσή της και το κόστος ανά ώρα η ανά εικοσιτετράωρο, αν κατέβουμε λίγο πιο κάτω, αφορά όλες τις οικιακές συσκευές.
Στο επόμενο διάστημα αυτό που απομένει είναι να υποστηρίξουμε και την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του πελάτη μας, δηλαδή να μπορεί να πληρώνει τον λογαριασμό του κατευθείαν στη ΔΕΗ, να μπορεί να έχει κάποιες υπηρεσίες και κάποια προϊόντα που θα τα φέρει η απελευθέρωση της αγοράς και έτσι πρέπει να προετοιμαστούμε για να είμαστε έτοιμοι στο επόμενο διάστημα να παρέχουμε αυτήν την εξυπηρέτηση που παρέχουν όλες οι μεγάλες Ευρωπαϊκές εταιρίες.
Εδώ βλέπουμε κάποιες μεγάλες εταιρίες ηλεκτρισμού στην Ευρώπη τι παρέχουν στους πελάτες τους μέσα από την εταιρική τους ιστοσελίδα. Πληρωμή λογαριασμού έχουν τέσσερις από τις δώδεκα εταιρίες, αιτήσεις, ηλεκτρονική κατάθεση των αιτήσεων για ηλεκτροδότηση, για αλλαγή κατοικίας και όλα αυτά υπάρχουν εδώ.
Η καταχώρηση της ένδειξης του μετρητή κι αυτή υπάρχει σχεδόν σε όλες τις εταιρίες.
Ο έλεγχος της κατανάλωσης, ανά πάσα στιγμή μπορείς να δεις πού βρίσκεται η κατανάλωσή σου αυτή την περίοδο που σ' ενδιαφέρει, και κάποιες αποστέλλουν τους λογαριασμούς πλέον με e-mail.
Στα πλαίσια αυτά είναι πολύ σημαντικό που είπε ο κύριος Γενικός προηγουμένως ότι θα κερδίσουμε αρκετά χρήματα μπορώντας ηλεκτρονικά ν' αποστέλλουμε τους λογαριασμούς και επιπλέον ενημερώνεται ο πελάτης μας ταχύτερα και εξυπηρετείται ταχύτερα και ως προς την πληρωμή του λογαριασμού του.
Εδώ βλέπουμε κάποιες πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρίες ηλεκτρισμού. Εξυπηρέτηση για ΑΜΕΑ σχεδόν όλες πλην των Γερμανικών εταιριών και της Ιταλικής, θέσεις εργασίας σχεδόν όλες έχουν, διακηρύξεις των προμηθειών έχουν αρκετές. Προγραμματισμένες διακοπές που παρέχουμε εμείς αυτή τη στιγμή δεν παρέχει άλλη εταιρία, είναι μια καινοτόμος υπηρεσία της ΔΕΗ.
Στην πρόσθετη πληροφόρηση, όπως βλέπουμε, έχουμε ό,τι έχουν και οι άλλες εταιρίες.
Στην εξυπηρέτηση του πελάτη είμαστε ακόμη πίσω, αλλά με την αναβάθμιση των πληροφοριακών μας συστημάτων στο άμεσο μέλλον όλα αυτά θα λυθούν και έτσι κι εμείς θα είμαστε στο επίπεδο των άλλων Ευρωπαϊκών εταιριών από πλευράς διαδικτυακής εξυπηρέτησης.
Τα επόμενα βήματα είναι, πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι η αγορά απελευθερώνεται και θα υπάρξουν προϊοντικά πακέτα, καινούργια προϊόντα και ανταγωνισμός εκεί.
Η ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων της ΔΕΗ για εμπορική δραστηριότητα και on line εξυπηρέτηση μέσω της σελίδας θα συμβαδίσει και θα προλάβει την απελευθέρωση της αγοράς και έτσι θα είμαστε έτοιμοι να παράσχουμε ό,τι παρέχουν και οι άλλες επιχειρήσεις ηλεκτρισμού.
Αν θέλετε, ας πάμε στην επόμενη διαφάνεια να δούμε τι παρέχουν, ποια είναι τα προϊοντικά πακέτα που δίνουν μέσω της ιστοσελίδας και όχι μόνο βέβαια μέσω της ιστοσελίδας, παρέχουν και από τα καταστήματά τους.
Βλέπουμε οι περισσότερες εταιρίες να προσφέρουν ρεύμα και φυσικό αέριο μαζί, να μπορείς να προπληρώνεις τον λογαριασμό σου σε χαμηλότερη τιμή, επειδή γίνεται προπληρωμή, μπορείς ν' αγοράσεις σε σταθερή τιμή το ρεύμα για το επόμενα ένα ή δύο χρόνια, περιβαλλοντικό πακέτο ρεύματος, που πληρώνεις κάπως ακριβότερα το ρεύμα αλλά δεσμεύεται η εταιρία ότι θα δώσει τα χρήματα αυτά για πράσινη ανάπτυξη.
Έχουμε το pick of pick πακέτο που σε περιόδους χαμηλής ζήτησης όπως είναι ο Οκτώβριος ή ο Απρίλιος εδώ στην Ελλάδα, τη μειωμένη ζήτηση δίνουμε φθηνό ρεύμα και μπορεί να αγοράσει κανείς και να εξασφαλίσει αν μπορεί στην τρέχουσα περίοδο κάποιες εργασίες.
Εκεί μπορείς να πάρεις επίσης ισόποσους λογαριασμούς συν την ετήσια εκκαθάριση, δηλαδή κάθε μήνα πληρώνεις το ίδιο ποσό και στο τέλος γίνεται η εκκαθάριση.
Όποιοι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, οι πελάτες αυτοί που το χρησιμοποιούν έχουν εκπτώσεις στον λογαριασμό τους.
Και φυσικά μαζί με την ενέργεια παρέχουμε ασφαλιστική κάλυψη στο οίκημα, στο σπίτι ή στην επιχείρηση -πακέτο μαζί- όπου διαμένουν.
Αυτά ήθελα να σας πω εν συντομία και σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Εμπορίας θα προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο στοχεύοντας πάντοτε στον πελάτη και δίνοντας ό,τι είναι χρήσιμο γι' αυτόν σε ένα καθεστώς που θα τον ευνοήσει να παραμείνει στη ΔΕΗ δημιουργώντας την πεποίθηση σ' αυτόν ότι είμαστε κοντά του, έτοιμοι να τον εξυπηρετήσουμε και για ο,τιδήποτε χρειαστεί από μας να ξέρει ότι θα μας βρει δίπλα του.
Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...