Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

ΠΑΣΥΠ/ΔΕΗ: Σε αναζήτηση προσανατολισμού η Εμπορία;

Η εισαγωγή του νέου μηχανογραφικού συστήματος (SAP) στην Εμπορία, αποτελεί πλέον μια πραγματικότητα.
Ένα πελατοκεντρικό σύστημα, που η εισαγωγή και υποστήριξή του στηρίχθηκε σε ίδιες δυνάμεις της Επιχείρησης, γεγονός που αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι και η τεχνογνωσία και η ικανότητα, υπάρχουν.  Με τη συνεργασία πολλών Διευθύνσεων, τη συγκρότηση πολλών ομάδων εργασίας και υποστήριξης, με την εκπαίδευση εκατοντάδων συναδέλφων, την 1 Ιουνίου 2015 το SAP αντικατέστησε τον “ΕΡΜΗ” στην Εμπορία. Αναμφίβολα, είναι άξιοι συγχαρητηρίων όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Προφανώς, το SAP θεωρείται σήμερα ένα δεδομένο σύστημα για οποιαδήποτε σύγχρονη Επιχείρηση, όμως δεν είναι ικανό από μόνο του να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών, να μειώσει τις “ουρές” στα Καταστήματα, να συμβάλει στη μείωση της εντατικοποίησης της εργασίας των συναδέλφων, να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Πώς όμως να επιτευχθούν τα παραπάνω, όταν:
·         η μείωση του προσωπικού από την δημιουργία της Διεύθυνσης Πωλήσεων ξεπερνάει το 15%;
·         δεκάδες καταστήματα καλούνται να λειτουργήσουν με λιγότερα από 3 άτομα τακτικό προσωπικό (το Κατ.Πωλ.Κομοτηνής με 1);
·      οργανικές θέσεις προϊσταμένων καταστημάτων, παραμένουν κενές για μεγάλα χρονικά διαστήματα ( Ναύπλιο, Πύργος, Αγ.Δημήτριος κ.α. );  Γιατί η θέση του Διευθυντή του Κλάδου  Κεντρικής Ελλάδας παραμένει κενή για χρόνια;
Είναι δυνατό να καλυφτούν οι ανάγκες του οποιουδήποτε Επιχειρησιακού Σχεδίου της Εμπορίας με προσλήψεις έκτακτου προσωπικού και αναπληρώσεις;  Έχει γίνει κάποια πρόβλεψη για το πώς μετασχηματίζεται ο χάρτης του προσωπικού της εμπορίας με τις προβλεπόμενες συνταξιοδοτήσεις την επόμενη 2ετία;   
Το SAP, μπορεί να αποτελέσει μια καλή αρχή, είναι όμως αναγκαίο να συνοδευθεί από παράλληλη δέσμη ενεργειών και πρωτοβουλιών, που πέραν της τυποποίησης και απλούστευσης των διαδικασιών, τον αυτοματισμό ελέγχων, την προώθηση νέων μορφών εξυπηρέτησης με τη χρήση κάθε νέας τεχνολογίας και καινοτομίας, την υιοθέτηση συστημάτων πιστοποίησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών θα προβλέπει τις απαραίτητες προσλήψεις τακτικού προσωπικού που α) θα καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες και β) θα δημιουργήσουν νέες βάσεις που θα στηρίζουν το οικοδόμημα της Επιχείρησης.
 Καλούμε τη Διοίκηση, να προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την άμεση προκήρυξη προσλήψεων στα Καταστήματα Πωλήσεων, μέσω της κατάρτισης ενός μεσο-μακροχρόνιου σχεδιασμού προσανατολισμένου στην ανάπτυξη και όχι στη διαχείριση. 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
23/6/2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...