Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

ΠΑΣΥΠ/ΔΕΗ: ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Απογοητευτική είναι η εικόνα που παρουσιάζουν πολλά καταστήματα πωλήσεων της Επιχείρησης, δίνοντας την εντύπωση ότι έχουν αφεθεί στην τύχη τους.
Την παρακμιακή αυτή εικόνα συνάντησε κλιμάκιο του ΠΑΣΥΠ/ΔΕΗ, που επισκέφτηκε το κατάστημα πωλήσεων Παγκρατίου, όπου ελάχιστοι συνάδελφοι προσπαθούσαν να εξυπηρετήσουν εκατοντάδες πελάτες την περίοδο του καύσωνα με ανεπαρκέστατο κλιματισμό.  Η μεγάλη προσέλευση πελατών (λόγω ΕΕΤΗΔΕ και τελευταίου καταφυγίου) σε συνδυασμό με την παρατεταμένη διάρκεια του καύσωνα κατέστησαν αφόρητες τις συνθήκες εργασίας για τους συνάδελφους, αλλά και εξυπηρέτησης για τους πελάτες.
Και το ερώτημα είναι:
Γιατί η μεγαλύτερη επιχείρηση της χώρας δεν μπορεί να εξασφαλίσει σε ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ κτήριο, άνετες συνθήκες εξυπηρέτησης των πελατών;
Με αφορμή τα παραπάνω, ο ΠΑΣΥΠ/ΔΕΗ, επιδιώκοντας να αναδείξει τα προβλήματα που υπάρχουν στα Καταστήματα Πωλήσεων της Επιχείρησης, θα προβεί στην καταγραφή τους και θα υποβάλει σχετικό υπόμνημα στο Δ.Σ. και στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Επιχείρησης.
Καλούμε όλους τους συνάδελφους που υπηρετούν στα Καταστήματα Πωλήσεων να πλαισιώσουν την παραπάνω προσπάθεια, με σκοπό την ανατροπή της εικόνας απαξίωσης και παρακμής που υπάρχει σε αρκετά Καταστήματα Πωλήσεων.





Γραφείο Τύπου
24/08/2012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...